بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمهي الکترونيک
چهارشنبه 20 تير 1397
20:25
[ ]
بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمهي الکترونيک
پايان نامه کارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگانی گرايش بيمه، چکیده: هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک بیمه ایران در خراسان رضوی می باشد. روش پژوهش این تحقیق، از نظر هدف از نوع کاربردی، از لحاظ روش انجام، توصیفی- پیمایشی از نوع میدانی است. جامعهي آماري اين تحقيق ...
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]