بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمه‌ي الکترونيک

چهارشنبه 20 تير 1397
20:25
مهندس


بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان از بيمه‌ي الکترونيک

بررسي-عوامل-موثر-بر-رضايت-مشتريان-از-بيمه‌ي-الکترونيکپايان نامه کارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگانی گرايش بيمه، چکیده: هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتری از بیمه ی الکترونیک بیمه ایران در خراسان رضوی می باشد. روش پژوهش این تحقیق، از نظر هدف از نوع کاربردی، از لحاظ روش انجام، توصیفی- پیمایشی از نوع میدانی است. جامعه‌ي آماري اين تحقيق ...دانلود فایل


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هموار کنکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]