سنجش سطح کیفیت خدمات و رتبه بندی عوامل مؤثر بر آن با استفاده از روش سروکوال
چهارشنبه 20 تير 1397
20:27
[ ]
سنجش سطح کیفیت خدمات و رتبه بندی عوامل مؤثر بر آن با استفاده از روش سروکوال
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول، استفاده از تکنیک تکنیک توسعه عملکرد کیفیت (QFD) و تصمیم گیری سلسله مراتبی، چکیده: امروزه، با رقابتی شدن بازار صنعت بانکداری و متنوع شدن خدمات در این عرصه، بانک ها برای حفظ بقای خود در این بازار، بایستی به این نکته توجه نمایند که ضامن بقای ..
[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]