سنجش سطح کیفیت خدمات و رتبه بندی عوامل مؤثر بر آن با استفاده از روش سروکوال

چهارشنبه 20 تير 1397
20:27
مهندس


سنجش سطح کیفیت خدمات و رتبه بندی عوامل مؤثر بر آن با استفاده از روش سروکوال

سنجش-سطح-کیفیت-خدمات-و-رتبه-بندی-عوامل-مؤثر-بر-آن-با-استفاده-از-روش-سروکوالپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول، استفاده از تکنیک تکنیک توسعه عملکرد کیفیت (QFD) و تصمیم گیری سلسله مراتبی، چکیده: امروزه، با رقابتی شدن بازار صنعت بانکداری و متنوع شدن خدمات در این عرصه، بانک ها برای حفظ بقای خود در این بازار، بایستی به این نکته توجه نمایند که ضامن بقای ..دانلود فایل


[ بازدید : 4 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طرح توجيهي,پروژه كارآفريني,كارآفريني, كسب كار,طرح توجيه فني است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود آهنگ جدید دانلود تک آهنگ انجام پروژه متلب افزایش فالوور اینستاگرام ثبت برند مجله اینترنتی دلنا
بستن تبلیغات [X]