بررسی اثر اعتبار نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان
چهارشنبه 20 تير 1397
20:28
[ ]
بررسی اثر اعتبار نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول، بررسی صنایع لبنی پگاه شهرستان سمنان، چكيده تحقیق : تحقیق حاضرهدف بررسی رابطه بین اعتبارنامونشان تجاری با وفاداری مشتریان صنایع لبنی پگاه شهرستان سمنان می باشد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی- توصیفی می باشد. جامعه آماری این ...تحقیق
[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]