بررسی اثر اعتبار نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان

چهارشنبه 20 تير 1397
20:28
مهندس


بررسی اثر اعتبار نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان

بررسی-اثر-اعتبار-نام-و-نشان-تجاری-بر-وفاداری-مشتریانپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول، بررسی صنایع لبنی پگاه شهرستان سمنان، چكيده تحقیق : تحقیق حاضرهدف بررسی رابطه بین اعتبارنامونشان تجاری با وفاداری مشتریان صنایع لبنی پگاه شهرستان سمنان می باشد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی- توصیفی می باشد. جامعه آماری این ...تحقیق دانلود فایل


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هموار کنکور است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]