بررسی اثر اعتبار نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان

چهارشنبه 20 تير 1397
20:28
مهندس


بررسی اثر اعتبار نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان

بررسی-اثر-اعتبار-نام-و-نشان-تجاری-بر-وفاداری-مشتریانپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول، بررسی صنایع لبنی پگاه شهرستان سمنان، چكيده تحقیق : تحقیق حاضرهدف بررسی رابطه بین اعتبارنامونشان تجاری با وفاداری مشتریان صنایع لبنی پگاه شهرستان سمنان می باشد.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و ازنظر روش پیمایشی- توصیفی می باشد. جامعه آماری این ...تحقیق دانلود فایل


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طرح توجيهي,پروژه كارآفريني,كارآفريني, كسب كار,طرح توجيه فني است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود آهنگ جدید دانلود تک آهنگ انجام پروژه متلب کاغذ دیواری مجله اینترنتی دلنا آپلود عکس رایگان انجام پروژه متلب انجام پروژه های دانشجویی
بستن تبلیغات [X]