نقش هوش تجاري در بهبود ارائه خدمات بيمه هاي عمر
چهارشنبه 20 تير 1397
20:30
[ ]
نقش هوش تجاري در بهبود ارائه خدمات بيمه هاي عمر
پايان نامه کارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش مدیریت بیمه، چکیده: برای موفقیت بازار رقابتی، شرکتهای بیمه باید به تحلیل نیازهای مشتری و سازماندهی فرآیندهای کسب و کار خود در زنجیره ارزش بپردازند تا نیازهای منحصربه فرد هر مشتری را برآورده سازند. آنچه در این بحث فرض شده است، این است که شرکت ...
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]