بررسی نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه
چهارشنبه 20 تير 1397
20:32
[ ]
بررسی نقش تخفیفات فروش در حفظ و نگهداری مشتری در بیمه
پايان نامه کامل کارشناسی ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش مدیریت بیمه، چکیده: با توجه به افزایش شرکتهای بیمه، بیمه هایی توانایی دوام خود را خواهند داشت که بتوانند در بازار رقابتی ایجاد شده موجودیت خود را حفظ کنند، یکی از این راه ها حفظ و جذب بیشتر مشتری میباشد و این مشتریان زمانی ماندگار ...
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما : ]