بررسی نقش مديريت روابط مشتريان الكترونيكي در بازاريابي اينترنتي
پنجشنبه 10 اسفند 1396
13:46
[ ]
بررسی نقش مديريت روابط مشتريان الكترونيكي در بازاريابي اينترنتي
پایان نامه و پروژه رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات به همراه نتیجه گیری و منابع، چکیده: برای حفظ بقا در بازار جهانی توجه به نیازها و خواسته های مشتری عاملی کلیدی برای موفقیت در شرکت های بزرگ وکوچک می باشد. به دست آوردن یک مشتری جدید سودی معادل پنچ برابر بیشتر از ایجاد تمایل در مشتریان موجود برای یک ..
[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]